Wednesday, 9 December 2015

recommendation letter from 2001



"to whom it may concern"
letter from Mark Lebon/ london/ 2001

i just found this letter from my old box last week
and i was amazed that how Mark explained about me
he wrote nice thing about me
and also describing my personality perfectly
i think haven't changed at all
and I'm happy about it
yes! still lack in technical skills!
"hi, can i assist you?
I've got a letter from Mark Lebon!
sorry its from 2001 but i think I'm still the same!"

I'm happy I'm a good friend with Mark now
and we could talk about this letter!
xxxf

ロンドン時代にアシスタントをしていたmarkに
2001年に書いてもらった推薦書が
先週ずっと開けられなかった古い収納箱からでてきた
markが書いた文章をみて思わず笑ってしまった
いいことをかいてくれてるし
的確にあたしのことを書いてるし
そのあたしはまったく2001年から変わっていないし
そのことはとてもハッピーだったから
技術的には欠けてるけどね!;)

"こんにちは!アシスタントしてもいいですか?
ごめんなさい!mark lebonからもらった推薦書なのだけど
2001年に書いてもらったものだったのだけど
あたし全然かわってないから!”

今はmarkとこの手紙のことを話して笑えるから
うれしい!

”関係当事者殿 

2001年11月25日

彼女と2年間仕事をして知っているけど
熱意があって協力的でケアできて愛があって彼女が周りにいることは喜ばしい
技術的には基本レベルだけどアーティスティックでスタイリッシュでいることで
その技術的な部分をカヴァー出来る
笑えるし
 ユーモアセンスがあってハッピーになる
トライすることをおすすめします”